موسوی یاسوجی

موسوی یاسوجی

موسوی یاسوجی

موسوی یاسوجی

استاد کامل عرفان در شیراز و یاسوج

سبحــــان | سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۱۶ ق.ظ

استاد عرفان؛

از آنجائیکه فرقه های نوظهور و عرفان های کاذب با قدرت و شدت در حال فعالیت و عضوگیری و فعالیت هستند و متأسفانه جوانان علاقمند که معنویت و طالب خدا در دام این فرقه ها و گروه ها می افتند و عده ی زیادی به گمراهی کشیده شدند، لازم و واجب است که با گسترش عرفان حقیقی و ناب به مقابله با این فرق پرداخته شود و جوانان از دام این فرقه ها نجات داده شوند.

همچنین گروهی که با مفاهیم اخلاق و عرفان آشنا شده اند و موفق به خودسازی نشده و گرفتار نفس شده و مدعی طریقت هستند نیز زیادند، که عده ای را با انگیزه های مادی دور خود جمع می کنند و بدون داشتن صلاحیت و تخصص ذکر و برنامه تجویز می کنند و شاگردان پس از سالها هیچ پیشرفتی نمی کنند بلکه دچار عقاید انحرافی و خلاف واقع استاد تقلبی می شوند.

لذا این بشارت به کسانیکه حقیقتا طالب سیر و سلوک إلی الله هستند و انگیزه ای جز معرفت الله و رسیدن به سرمنزل توحید ندارند، و طالب استاد کامل عرفان که بر مبنای طریقت و شریعت ناب اسلام و شیعه باشد، داده می شود که حضرت آیت الله محمد صالح کمیلی خراسانی حفظه الله، از شاگردان مرحوم حضرت سید هاشم حداد رحمة الله علیه می باشد که مدت 24 سال از محضر آن عارف کامل بهره برده و سالهاست به تربیت نفوس و شاگردان عرفانی مشغول هستند.

حضرت حداد برجسته ترین و نزدیک ترین شاگرد عرفانی حضرت آیت الله میرزا علی آقای قاضی بزرگ رحمة الله علیه بوده اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت شناخت این سلسله عرفا به اینجا مراجعه کنید. (سید هاشم حداد، میرزا علی آقا قاضی، محمد صالح کمیلی)


حضرت آیت الله کمیلی در شهرهای شیراز و یاسوج شاگردانی تحت تربیت عرفانی دارند و جلسات هفتگی مخصوص طبق برنامه ایشان برگزار می شود، و خود ایشان هر 3 ماه در این جلسات حضور می یابند و بر احوال شاگردان از نزدیک نظارت دارند و مناسب حال و پیشرفت شان دستورات اربعینی می دهند.

لازم به ذکر است علاقمندان قبل از ورود به جلسات و پذیرش توسط استاد، ملزم به انجام برنامه ای 90 روزه با بیش از 70 مورد دستورات سلوکی و عبادی هستند، و پس از انجام کامل برنامه به حلقه شاگردان استاد می پیوندند و پس از آن ضمن حضور در جلسات هفتگی برنامه اربعینی توسط استاد برایشان تعیین می شود.


در صورتیکه مدتی است اهل سلوک هستند و نیاز به استاد دارد، در انتهای همین پست یادداشت بگذارید و شماره تماس خود را اعلام فرمائید.


آیت الله محمد صالح کمیلی خراسانی

نظرات  (۳۱)

سلام دوستان

توجه داشته باشین که این وبلاگ از دسترسی ما خارج شده است.

می تونین از طریق سایت www.komeily.com پیگیر مسائل سلوکی و عرفانی باشین

مدتهاست دنبال استاد هستم.عنایتی فرمایید ممنون می شود.

09173833050

از شیراز

مدتهاست دنبال استاد هستم.عنایتی فرمایید ممنون می شود.

09173833050

سلام از من دستگیری کنید تا من هم درشهرمان از اولیا الهی شوم دستور العمل کامل سیر وسلوک را بدهید ۰۹۱۳۱۶۶۳۷۵۹ زنگ بزتید تا در جلسات بیام

  • مهدی ایزدی
  • با عرض سلام. بنده خیلی دوست دارم دیگه گناه نکنم و به راه راست هدایت بشم نمیوکنم چی کار باید بکنم. شای دوره ها و رهنمودهای استاد بتونه کم کنه و یکم آدم بشم . ممنون

    ۰۹۱۶۴۴۵۳۲۱۶

    خانم پورقیومی ازشیرازمدتی هست دوست دارم راه سیروسلوک الی الله راطی کنم تابه خداوامامان معرفت بیشتری پیداکنم۰۹۱۷۸۲۴۵۲۴۲

     

     

     

     

     

    با سلام و عرض ادب 

    برادر گرامی و عزیز 

    یک ماه است که از شما یک آدرس و نشانی خواسته ام . .شما پاسخ نمیدهید ..  فکر کنم اولین درس اخلاق  . همین پاسخگوئی باشد . 

    با سلام و دعای خیر 

    خواهشمندم  آدرس محل کلاس استاد را درایران بفرمائید 

    ممنون میشوم اگر شماره مرا هم یاد داشت کنید 

    ۰۹۱۷۳۱۵۳۳۶۰

    سلام‌‌ علیرضا هستم از شیراز 

    ۰۹۳۳۱۸۷۷۰۸۳

  • محمدعلی انصاری
  • باسلام..دوست دارم توراه سلوک باشم وازشاگردان استادباشم..خونه یاسوج هست....لطفاکمکم کنید

    09178452405

    سلام.نیاز به استاد سیر و سلوک دارم.طالب و تشنه این علم هستم.لطفا کمکم کنید

    ۰۹۱۷۶۰۳۸۱۷۳

    شهاب از کرمان 09363611355

    سلام محمد هستم از شیراز 09906730782 

    سلام زارع هستم از شیراز

    ۰۹۳۵۵۷۰۷۸۷۸

  • روح اله جمشیدی سلوکلویی
  • سلام جمشیدی هستم از شیراز09011540446

    سلام مجید از شیراز هستم 09178551131

  • حسین نامجو
  • سلام چطور میتونم تو کلاساتون شرکت کنم

    سلام. کلاس ها در مکان عمومی برگزار میشه؟

  • سید جابر حسینی
  • سلام با عرض ادب و احترام  بنده اهوازم و استاد عرفان سراغ ندارم آیا کس هست به ما معرفیش کنید با تشکر 

  • وحید میرزایی
  • با سلام من مدت ۴ سال هست دنبال استاد عرفان هستم چون محل زندگیم استان فارس هست  و به قم و جاهای دیگه دسترسی ندارم میشه ادرس شیراز را برایم ارسال کنید تا بیایم سر کلاس های استاد کمیلی با تشکر فراوان   ۰۹۱۷۸۸۴۵۵۲۱ این شماره تماس من هست 

    باسلام خدمت شمامن ازشهرستان مزاحم میشوم واحتیاج به راهنمادراین راه بزرگ دارم ازهمکاری شمامتشکرم

    باتوجه به اینکه در شهرستان هستم آیا می‌توان به صورت غیر حضوری هم از کلاس ها استفاده کرد. آیا راهی برای ارتباط تلفنی با استاد هست. 09177304043

    باتوجه به اینکه در شهرستان هستم آیا می‌توان به صورت غیر حضوری هم از کلاس ها استفاده کرد. 

  • فاطمه دهقانی
  • سلام وقتتون نیک .چگونه میتوان ب شما دسترسی پیدا کرد
    سلام من می توانم در کلاس شما شرکت کنم ؟
    سلام من شمارمو واستون فرستادم خواهش میکنم بهم کمک کنید من سیرجان هستم و متاسفانه اینجا استادی نیست که کمکمون کنه و همه کسایی که هستنمعلوم نمیشه چه راهی میخوان ادمو ببرن به اسم سلوک و عرفان و علوم غریبه و حتی اذکاری که به ما میدن خیلی مشکوکه لطفا کمک کنید تا راه اشتباه نریم ممنون انشاالله بتونیم بهتون بپیوندیم
    دوستانی که شماره تماس درج می کنند به صورت خصوصی ارسال کنند.
  • صدرالله محمدی
  • سلام من نیاز به استاد در شیراز دارم در زمینه سیر سلوک 
  • اسداله مولوی
  • سلام علیکم
    لطفا شرایط حضور در کلاس استاد را بفرمایید
    سلام.ببخشید در کرج استاد عرفان سراغ دارید؟یا ایت الله کمیلی در کرج شاگرد میپذیرند.ممنون
    سلام، آیا خانم ها هم می تونن شرکت کنند؟
    پاسخ:
    در صورت داشتن شرایط بله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی