موسوی یاسوجی

موسوی یاسوجی

موسوی یاسوجی

موسوی یاسوجی

رسائل عرفانی / کتاب شریف المطالب السلوکیة

سبحــــان | سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ق.ظ
کتاب شریف المطالب السلوکیة
حضرت آیت الله کمیلی خراسانی؛
"و از آنجایی که بنده حدود 24 سال شاگرد آقا و مولایم مرحوم مغفور، نشانه حق، شاخص هدایتگر، فانی فی الله، حاج سید هاشم حداد (که رضوان الهی بر او باد) بودم، از ایشان تجربه ها و مطالب و مسائل متنوعی که در امر سلوک الی الله بود را کسب کردم و قصد کردم آنچه از ایشان در این مدت استفاده کردم را در این مجموعه جمع آوری کنم، به امید اینکه این مجموعه برای طالبان هدایت قابل استفاده باشد و مانند شعله ی روشن برای سالکین الی الله نورافشانی کند و برای خودم ذخیره ای در روز قیامت گردد."

دریافت فایل کتاب المطالب السلوکیة

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی